Måndag den 18 maj spelas årets klubbmatch mot Delsjö GK, på Delsjön. GGK är regerande mästare och vi hoppas så förbli även efter tävlingen är spelad. Vi har preliminärt sagt att vi kommer 30 personer, men några till gör inget! Vi äter gemensam lunch i samband med prisutdelningen.
Pris: 250kr, betalas vid anmälan
Starttid: 09:00 Shotgunstart
Anmäl dig så snart som möjligt!
Janne Sandberg, Seniorkommittén
Anmäl dig här